rusk och regn.. :(

kom precis ur en varm dusch och sitter nu i min mysiga morgonrock.
är fortfarande frusen av den leriga och regninga träning, men morgonrocken värmer väl upp mig snart.

även om det regna och ''gräsytan'' var lite dålig så gick det ändå rätt bra och träna och det var ändå rätt roligt.
blev bara 8 stycken för att hanna&niki hade åkt hem igen för dem trodde det var planen bredvid grusplanerna och ingen kom och sa till dem just då, men jag hade tur som kom när max kom och sa till.
sen har f15 sin första seriematch idag så dem som skulle spela den träna inte heller men jag önskar dem lycka till!
nu ska jag ta och gå ner och sätta mig i soffan och plugga lite senare blir det fläskpannkaka till middag! ;-)

hadetbra, kraaam.

en ny duschad josefin med dålig kvalité på webbkamera ;)
bjuder på bilden!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0