Stockholm (a) ♥

Ja som ni vet har jag inte kunnat blogga innan idag, åkte till stockholm vi tio över 7 ungefär och var framme vi 10-tiden ;)
Hela dagen har gått åt att gå i stan och kolla på alla rea, men såklart så ska jag alltid ha sån otur att inte hitta något..
antigen är det förstort eller förlitet.. Hitta ett par thigts som det var rea på JC men det var XS/S så var rädd att dem skulle bli små, för det blir typ alla mina thigts...
Men hitta allafall ett par jeans för 500 kr på ginatricot, dock var det inte rea.. :/ men jag hade 50 kr på ett presentkort på gina så använde det, så betala pappa resten :D
kommer bild sen ;) det var linneas förtjänst att jag köpte dem, för hon rota så hitta hon dem så prova jag dem och det var jättebra & fina och jag behöver jeans, hade bara 2 som passa och nu har jag ju 3 ! :D
nej nu ska jag ta ett bad här på hotellrummet..
nea blev nyss klar (y)..
bloggar mer efter.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0