epilator

haha, rubriken kanske är lite konstig men kom inte på något så fick bli något jag gjort.
har precis rakat benen med epilator, fick inte riktigt bort allt, provade igår och då gjorde det ont, idag gjorde det inte lika ont.. funderar på att köpa mig en sån och ha hos mamma för denna här är ju kristinas och då kan jag bara använda den här. Man får ju rätt mjuka ben av sån, dem växer inte ut lika fort och nackdelen är väl att det gör lite ont men man vänjer sig.

nu ska jag och linnea nog ut och åka moppe igen, blir nog en tur på stan. :)


bild från havet vid kivik. :)
Kommentarer
Postat av: hanna

haha jag är inte särskilt inne i det där med fotbollen. :P vet bara när sverige ska spela :)<3

2011-07-13 @ 18:58:20
URL: http://hsjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0