nya utmaningar.

Dag 1 - 10 konstiga och oviktiga saker om mig
Dag 2 - Min musiksmak
Dag 3 - Tre saker jag är rädd för
Dag 4 - Saker jag gör innan jag somnar
Dag 5 - Min spotifylista
Dag 6 - En bild på mig och minst tre andra vänner
Dag 7 - Min klass och skola
Dag 8 - Frågestund
Dag 9 - Mina favoritbloggar
Dag 10 - Vad jag gör på fritiden.

orkar inte göra klart dem andra jag skulle göra innan, för jag tyckte inte alla var så roliga och dessa verkar roligare.
så nu ska jag försöka gör typ 2 utmaningar varje vecka, sen när jag är klar med dem får jag hitta något nytt.

1. jag brukar inte sminka mig lika mycket längre.
2. jag äter inte så mycket frukt och borde göra det mer.
3. jag borstar inte tänderna så noga så jag skulle behöva en eltandborste för jag tycker det är drygt att hålla på att borsta tänderna och munskölja dem.
4. När jag ska plugga så sätter jag mig ofta vid tvn och inte pluggar så mycket.
5. Jag rör mig mycket när jag sover så mitt lakan alltid går upp på en sida.
6.  Jag tycker livet har blivit mycket svårare och allt fler personer blir helt annorlunda och skiter i mig litee.. :/
7. Jag gillar verkligen att vara utomlands.
8. Jag har svårt att bestämma mig om jag ska köpa det eller inte.
9. Jag brinner för träning & fotboll mer än vad jag gjorde typ innan, det har blivit starkare nu senaste året när jag har varit bättre i form och tränat mer.
10. Jag vet inte om jag hade varit lika stadig på benen utan hanna&emma.

Kommentarer
Postat av: evelina

kanske kunde länkat min blogg eftersom jag har skrivit listan själv haha :p och hjälper inte jag dig gumman? <3

2011-03-25 @ 15:04:25
URL: http://eveliinaliinde.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: jo, men jag har bara skrivit dom tio som ligger överst på min favoriterlista :p

2011-03-25 @ 15:13:05
URL: http://eveliinaliinde.blogg.se/
Postat av: emma

awww älskar dig gumman !! <33

2011-03-25 @ 15:33:47
Postat av: elina

pepsodent white now;)

2011-03-25 @ 15:44:57
URL: http://blondiinbitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0