en lördag som inte gått som jag vill..

det här köpte jag igår:

Jeans - JC

Vantar - JC , Vit tröja - JC  ( har en likadan tröja fast i grå då )

Grå kofta - Bik bok

denna lördag har inte varit så rolig, först förlust mot pandora trots att vi var nära.. men ibland förlorar man jämna matcher och det har vi gjort nu de 3 senaste matcherna..
det var riktigt varmt, så det kändes som jag skulle spränga så efter den matchen var jag riktigt trött och inte nog med det fick jag ju huvudvärk, jag som låg i solen och sola och tänkte jag kunde ligga där länge men nejnej..
så ikväll blir det bara att ta det lugnt, huvudvärken är borta men jag myser ändå framför tv:n med gottis!
helt sjukt att det kan vara 25 grader på dagen i oktober!? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0