orientering, woho...

godmorgon!
sorry för jag inte bloggar så ofta på vardagarna men jag lovar att jag alltid ska blogga minst en gång på vardagarna för helgerna bloggar jag alltid på!
igår hade vi löpträning med laget på bulltofta, 2,5 kms runda och jag sprang den på 12.39, i februari sprang jag på 14.50 så jag har förbättrat mig! nu ska vi ha ett tränings uppehåll i 3 veckor tror jag så jag ska försöka springa 1 eller 2 gånger i veckan istället.

idag har vi en tråkig dag eller vi har ju inga lektioner, men vi ska orientera och med vem vet jag inte så får väl se hur det går, var ett tag sen vi orientera..
ska ta och ladda in lite låtar i min ipod därför jag gick in på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0