slut i kroppen.

Snacka om att man har gått/sprungit mycket idag, första banan var 3 km men jag och tess gick ju omvägar så det blev väl lite längre och sen andra banan var 3.6 km.
Första banan tog vi lite omvägar gick fram och tillbaka när vi bara kunde följt en lång stig hela tiden och en byta när vi skulle tillbaka bara, men så osmarta var vi fast har lärt oss av misstaget så andra banan gick utmärkt sprang den på 52 min och den var till och med längre fast mindre kontroller. Första banan fick vi 1 tim och 32 min, pinsamt!

Är riktigt slut i kroppen så jag tog mig nyss en dusch för att piggna till så nu ska jag dra igång och plugga mer engelska, har ju prov på fredag.


myser i min rosa morgonrock (a)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0