choklad muffins

förlåt för jag ute bloggar på hela dagen, hade match i förmiddags, gick inte så bra förlorade med 3-2 och vi spela inte särskilt bra, gnällde på varann, snackade inte riktigt med varann, ljongade och försökte gå på egen hand och då går det inte bra att spela, det blir bara värre. Men det är bara att tagga till gör våra 2 sista matcher och vara på hugget i dem, så kan vi hamna i topp 3, vi ligger fortfarande 1a men veberöd har 1 match mindre spelad..Efter matchen var jag tvungen att plugga matte och är inte riktigt klar. Bakade nyss chokladmuffins som jag hoppas blev goda. Idag kommer min mamma hem från Mallorca, hon har fått ha 30 graders värme, fuskis! Jag undrar vilken parfym hon har köpt till mig i och med att hon skulle köpa en till mig. Bloggar från min iPod därför kan jag inte lägga ut någon bild.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0