fredagsmys med mamma och brorsan

SAKNAR SOMMAREN!!

FREEEEEDAG! (y)
shoppingtur med mamma var ju mysigt, jättebra väder och varmt trots att det är oktober imorgon? :o
när man väl börjat skolan blir det varmt och fint igen, konstigt..
fick ju lite med mig hem också, ett par jeans, vit top/tröja, grå tjockkofta och vantar. :-)
visar allt imorgon förhoppningsvis.

ikväll blev det mys framför tv:n med idol med mamma och brorsan, det är så många som är otroligt bra! Men mina favoriter är helt klart Moa, André, Robin & Amanda P!
jag får snart hoppa mig till sängs, ska upptidigt imorgon för att spela sista seriematchen mot ik pandora, nu gäller det att vi vinner tjejer så vi hamnar i toppen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0