längtar tills helg!

denna veckan har jag haft så mycket från skolan att göra så jag bara längtar till helg!
har varit en tuff vecka, men har klarat igenom mig den, imorgon ska jag skriva klar läsförståelsen och engelsk diagnosen och det är svårt :(
nu ska jag försöka skriva lite kort om det går...

Mamma åkte till mallorca idag på kick off med jobbet så är min kära farmor här tills på lördag, träffar ju inte henne så ofta för hon bor i åhus. Men det är skönt och kul att ha henne här allafall när vi inte träffas så ofta, önskar jag kunde träffa henne oftare. En underbar farmor kan man ju säga!
Imorgon efter skolan drar jag till stan med elin, själv ska jag bara ta mig en fika för jag har inte mycket pengar just nu..
orkar inte lägga in bilder, för har ingen tid att ta nya bilder så då kan det inte komma upp några här heller..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0