lilla jag måste sova

hej!
jag bloggade inte igår så nu tänkte jag titta in här snabbt innan jag lägger mig..
fick tillbaka mitt no-prov igår, gick bättre än vad jag trodde fick C (VG) och hade alla rätt på uppgifterna..
idag fick man också vilket betyg man ligger på i kemi och jag låg på nästan C, man skulle ha 5 C för att få det och jag hade det, fast sen hade jag F (IG) på att planera en labrotion och det hade alla i klassen tror jag så vi ska göra det i fysik istället kanske och om jag klarar det då får jag ett C. :)

nu måste jag lägga mig till sängs och läsa lite om napoleon, har prov på det på fredag..
Kommentarer
Postat av: sophie

Hejsan! är du sugen på ett nytt iphone 4 skal ? Då kan du delta i min tävling där du kan vinna ett valfritt iphone 4skal :) Välkommen in <3

2011-09-21 @ 20:35:13
URL: http://sophiecoper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0