orättvist..

hej!
har inte bloggat på ett tag nu, mycket att göra och har fortfarande lite läxa som behöver göras i helgen, men det får vänta.
igår hängde fina vännen Josefine med på min match, orättvist som det var förlora vi med 1-0, vi hade övertaget men de lyckades göra mål i slutminuterna.. Så chansen om 1:a plats är inte så stor längre, men 2:a kan vi alltid hoppas på!

berättar mer om vad som hänt när jag inte bloggat, ikväll!
ska nämligen åka till barndomsvännen Ida snart, har inte varit hemma hos henne på några år, vi har mest varit hos mig hehe..
Kommentarer
Postat av: Miriam

Hej nu är tävlingen där du kunde vinna en valfri ear cuff avslutad!

Kolla om det vara du som vann? :)



Jag har även dragit igång en ny likadan tävling, va med i dem också kanske? ;)



Ha en underbar dag!

2011-09-27 @ 11:26:21
URL: http://fotomojjet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0